You must install Adobe Flash to view this content.

Contact

Het Harmony Service is van maandag tot en met woensdag bereikbaar van 08.30 uur tot 18.00 uur. Op donderdag en vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Wij zijn voor u bereikbaar op de onderstaande telefoonnummers. U kunt gebruik maken van het telefoonnummer vermeld bij de naam van de winkel waar u de verzekering hebt afgesloten.

Telefoonnummers (afhankelijk van de winkel waar de verzekering is afgesloten)

Dixons & Dynabyte:
010 - 206 86 73
Dynabyte Zeker Ondersteuning (Guido):               
010 - 850 78 11
Ritel: 010 - 206 86 74
MyCom: 010 - 206 86 73
Welcom: 010 - 206 86 74
SES Computers: 010 - 850 78 25
Staples Office Centre: 010 - 850 78 05
t for telecom: 010 - 206 86 86
Telfort: 010 - 206 86 77
Tell Me: 010-  206 86 74
VrouwenBeslissen: 010 - 851 18 30
Webshop / Coolblue diefstalmeldingen: 010-  850 78 20
Webshop / Coolblue schademeldingen: Neem contact op met de webshop van aanschaf

Om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, krijgt u een automatisch keuzemenu. U kunt hier kiezen uit de volgende opties:

  • Optie 1: Melden van een schade of diefstal
  • Optie 2: Navraag over een lopende claim, financiële zaken en overige vragen

Wij streven ernaar om de wachttijden bij onze klantenservice zo kort mogelijk te houden. U mag van ons verwachten dat u snel door één van onze medewerkers geholpen wordt. Houd in elk geval altijd uw polis-/certificaatnummer bij de hand wanneer u ons belt. Zo kunnen wij direct uw gegevens opzoeken en uw vraag snel beantwoorden.

Ons postadres is:

Harmony Service Center B.V.
Postbus 21460
3001 AL Rotterdam

U kunt ons uiteraard ook via e-mail bereiken: info@harmonyfs.com

Onder het tabblad FAQ staan de veelgestelde vragen. Wellicht vindt u hier direct het antwoord op uw vraag.